Första advent

Idag är det första advent och jag har precis tänt det första ljuset i min adventsljusstake. Jag har också städat klart hela lägenheten, sånär som på badrummet som jag gör klart i morgon. (Åh nej, jag är expert på att skjuta upp saker, detta borde egentligen inte få lov att hända, men det är ju ingen som stoppar mig...)

Jag har också julpyntat i mitt lilla hem! Ikväll ska jag dricka glögg och hoppas på att lite mer julstämning kommer att infinna sig snart.

Nu blir det en liten promenad i ett snöigt och fint Oslo. Frisk luft är precis vad jag behöver nu!

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- nice ju!

2010-11-28 @ 15:23:13
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0