Bergans vs. Peak

Jag har kommit på att jag vill ha ett par vind- och vattentäta byxor som jag kan ha på mig när jag är ute och vandrar eller går turer. Det tror jag är en bra investering för då kan jag gå turer i alla slags väder. Jag misstänker att detta gäller våra planerade turer på Island, men det inte finns inget dåligt väder bara dåliga kläder!

Efter en liten research på nätet hittade jag två byxor som verkar uppfylla mina krav. Det ena paret är från norska Bergans och det andra från svenska Peak Performance. Det blir Norge vs. Sverige med andra ord!

Tog mig en tur på stan idag och var inne i några sportbutiker men ingen hade just de byxor som jag ville prova. Ska se i några fler butiker nästa vecka.

Jag har en favorit, men jag vill gärna prova båda för att vara säker. ;-)

Bilderna kommer från bergans.no och peakperformance.com


Kommentarer
Postat av: Johan

Den till vänster var finast, alltså Bergans:)

2010-05-16 @ 22:55:01
Postat av: Linus

Bergans ä bättre än peak alla gånger...=)

2010-05-18 @ 19:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0