Uppdatering

Det blev ingen hyttetur för min del denna gång. Väderleksrapporten lovade bara halvbra väder och jag bestämde mig för att jag skulle jobba istället. Jag måste spara mina semesterdagar och mina övertidstimmar, för jag har massor med planer framöver och då kommer de att behövas. :-)

Så det blev jobb både torsdag och fredag för min del. Fast torsdagen jobbade jag hemifrån, satt och skrev ett referat från ett möte jag varit på hos Statkraft. Igår var det lugnt och skönt på kontoret, de flesta hade tagit ledigt. Jag tog i allafall sovmorgon.

Lite trist väder här just nu, men det ska bli soligt och fint till kvällen. Har eventuellt planer om att grilla med tjejerna som kommer hem från hytteturen idag. Då får jag höra hur de har haft det ute i skogen.

Nu ska jag boka biljetter inför min Sverigeresa nästa helg. Jag åker till brorsan i Borås på torsdag eftermiddag tänkte jag. Sedan vidare till Göteborg under lördagen för att träffa Afrikagänget och tillbaka till Norge på söndagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0