Prima Fila

Vi hade fantastiskt väder under Holmenkollstafetten igår och jag är nöjd med min insats. Även om jag nog hade behövt träna intervallöpning mer än en gång innan, men det får bli till nästa år. :-)

Kvällen blev väldigt trevlig! Vi samlades på den italienska restaurangen Prima Fila för bankett. Maten var riktigt bra och vinet var gott. Jag känner mig lite sliten idag, men det beror nog inte på själva stafetten... Hehe...

Jag åt i allafall marinerad scampi med koriander, chilipeppar och lime till förrätt. Det var ganska starkt men väldigt gott. Till huvudrätt valde jag grillad oxfilé med charlottenlök och rödvinssås. Efter det var jag så mätt att jag bara orkade hälften av min dessert som bestod av chokladmoussekaka. Den insatsen är jag besviken över...

Det är förresten en kille på jobbet som också ska springa Birkebeinerløpet i september. Han har sprungit det förut och är numer min coach. :-) Jag fick också veta att om jag springer för jobbets idrottslag så betalar de nästan hela startavgiften. Det är ju värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0