Konsertår

År 2010 kommer att bli ett riktigt konsertår för min del. :o) Jag har i princip aldrig varit på några konserter med större band, utan endast festivaler av olika slag. I år ska det bli ändring på det! Jag har nämligen biljetter till tre konserter detta år.

◊ Juni - KISS
Jag kan väl erkänna att jag inte är världens största KISS fan, men min kompis lyckades övertala mig att köpa biljett. Varför inte, det kan ju vara kul att ha sett KISS live, tänkte jag.

◊ Augusti - IRON MAIDEN
Förra årets julklapp till min bror är nog den bästa julklapp han någonsin fått av mig. Biljett till Iron Maiden konserten i Bergen. Det var väldigt uppskattat kan jag tala om! Iron Maiden är en drömkonsert för mig med, har velat se dem länge och jag lyssnade väldigt mycket på dem när jag gick på gymnasiet.

◊ December - A-Ha
Den norska 80-tals gruppen ska sluta och har avskedskonsert detta år. Eftersom jag ska följa med min kompis på KISS-konsert så lovade han att i utbyte bli med mig på A-Ha´s avskedskonsert.

Detta ser lovande ut! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0