Skidweekend

I morgon bär det av på skidweekend. :o) Ska till Hemsedal och fira min födelsedag i helgen! Åker med en väninna som hyr en andel i en stuga där hela säsongen, totalt blir vi ca 8-9 stycken i stugan.

Lördagen ska tillbringas i slalombacken, men jag funderar på att kanske låna ett par längdskidor och ta en längdskidtur på söndagen. Fast det beror väl på dagsformen... After Ski på lördagen kan lätt bli jobbigt dagen efter.

På söndag går Vasaloppet av stapeln. Min väninna som bor i Trondheim ska åka. Jag håller tummarna för henne! Jag har halvt lovat att jag ska vara med någon gång, fast då är det kanske bäst att starta med tjejvasan som är lite kortare... Annars dräper jag väl mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0