Holmenkollen

Under söndagen åkte jag och brorsan upp till Holmenkollen för att se på prøve VM tillsammans med några av mina vänner.

Vi hade köpt biljetter till backhoppningen och det var första gången vi såg backhoppning live. Vi var båda två väldigt nöjda efteråt och det fina vädret gjorde dagen extra lyckad. Tyvärr höll inte Norge ända fram och segern gick till Schweiz.

Jag kom fram till att backhoppning är mycket roligare att se live än på TV. När man ser det på plats så kommer man mycket närmare inpå än vad man ser på TV. En av mina vänner har hållit på med backhoppning förut och nu har han lyckats få mig intresserad. :o) Jag måste försöka få tag i biljett till VM som går i mars nästa år!

Norske Anders Bardal på väg utför.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag har alltid tänkt att man måste ha dödslängtan för att hålla på med det där. Själv kan jag inte ens stå på en pall utan att få svindel.

2010-03-15 @ 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0