Födelsedagspresenter


Nu är det på tiden att jag berättar vad jag fick i födelsedagspresent. :o) Av mamma och pappa fick jag dessa underbara Efva Attling örhängen. Jag fick också en reselakanpåse i siden.

Av brorsan fick jag några böcker, bland annat Gorillas in the mist av Dian Fossey, där hon berättar om sitt arbete med att rädda bergsgorillorna i Rwanda. Den ser jag fram emot att läsa.

Jag fick också en reseguidebok som handlar om Albanien. Den hade jag önskat mig eftersom jag jobbar i ett vattenkraftsprojekt som Statkraft har i Albanien. Det har redan blivit två turer till Albanien och jag hoppas på fler. Annars kan jag också resa dit som turist för Statkrafts lokale kille i Tirana har sagt att han gärna visar mig runt i landet. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0