Bowling

Jag hade en riktigt trevlig lördagskväll igår. Kvällen inleddes med bowling tillsammans med två vänner. Bowlingen gick helt okej, det första jag gjorde var en strike och jag vann den första serien vi spelade. De andra två vann Marte som hela tiden bowlade bättre och bättre.

Efter bowling gick vi på bio. Vi såg filmen Shutter Island med Leonardo Di Caprio.

Filmen handlar om två poliser som kommer till ön Shutter Island där det finns en fästning som fungerar som anstalt för sinnesjuka kriminella. De ska hjälpa till att finna en person som spårlöst har försvunnit från anstalten. Sedan blir det oväder på ön och underliga saker börjar ske.

Jag tyckte inte filmen var så värst bra. Jag blev bara förvirrad av den och ibland var det svårt att följa med i vad som egentligen händer och vad som var någons fantasier. På en skala från 1-6 får filmen betyget: ◊◊◊

Nu är jag på jobbet och ska försöka få lite saker gjorda. Insåg att det är lika bra att jobba eftersom vi har så grått och tråkigt väder här i Oslo, dessutom hade jag inte några andra planer för dagen. Bättre att jobba in några timmar och ta ledigt när vädret är bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0