Besök

Snart ska jag iväg och möta brorsan på bussterminalen. Han kommer hit på besök över helgen. :o) Jag har köpt en liten present till honom. En liten gul anka av färgad choklad.


Helgens planer är en lugn fredag med middag hemma och sen film. På lördag kväll tänkte jag bjuda brorsan på middag på en lite finare restaurang.

Hela söndagen ska vi tillbringa i Holmenkollen tillsammans med några av mina vänner. Vi ska se på prøve VM som pågår där i helgen. Det blir både längdskidor och backhoppning. Det är den första tävlingen som hålls i den nya hoppbacken och officiell invigning av den. Spännande! Jag har aldrig sett backhoppning live förut, så det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0