Woohoo...

Jag har varit lite missnöjd med mig själv den senaste tiden eftersom jag inte har tränat löpning på länge. Idag tackade jag nej till intervallträning med löpgruppen på jobbet eftersom jag kände mig alltför trött och sliten efter helgen.

Det blev ju en hel del After Kajak i helgen till långt in på morgonkvisten både fredag och lördag vilket resulterade i väldigt lite sömn. Sånt sliter verkligen på kroppen, kajakpaddlingen däremot var mer överkomlig. :-)

När jag kom hem efter jobbet sov jag i 1,5 timme och efter det kände jag mig lite mer levande. Tog tunnelbanan till Sognsvann för lite löpträning och sprang 14,42 km på exakt 90 minuter. :-) Haha, jag slog till med årets längsta löptur och snitthastigheten var inte heller fy skam. Nu är jag riktigt nöjd med mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0