Hemma igen!

Sommarens äventyr i Afrika är över. Jag försöker återgå till vardagen i Oslo... Det var tungt att börja jobba igen måste jag erkänna. Det som däremot uppskattas nu är varmvatten i duschen, rena kläder, norsk choklad och min sköna säng!

Jag har haft det så otroligt bra under mina tre veckor i Afrika. Tiden gick alltför fort och jag ville inte åka hem ännu. Jag har upplevt så mycket och träffat fantastiska vänner som gjort denna resa väldigt minnesvärd. :o) Så småningom när jag fått ordning på alla bilder kommer jag att dela med mig av mina upplevelser.

Det enda jobbiga har varit att äta malariatabletter... Fy jag mår inte alls bra av dem och jag måste fortsätta några dagar till, så jag kommer nog vara lite reducerad ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0