SNÖ of Sweden

För en del av pengarna jag fick i julklapp av mamma och pappa köpte jag detta supersnygga SNÖ armband. Jag älskar verkligen armband i svart skinn med nitar på och detta är lite mer exklusivt, jämfört med de jag har sedan tidigare.

SNÖ of Sweden är ett av mina favoritmärken på smycken. De har väldigt fina och ganska prisvärda smycken tycker jag.


Jag har ett SNÖ armband sedan tidigare som jag fick i examenspresent av mina kusiner. Det är jättefint och påminner om en kedja. Väldigt praktiskt också att det har en svart sten, för då passar det till allt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Verkligen ett jätte fint skinnarmband! Det passar dig & din stil perfekt =) Kram

2010-02-01 @ 11:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0