ESPRIT

Jag var på ESPRIT Store häromdagen för att titta om det fanns några fynd på januarirean. Jag är ett stort fan av det norska januarsalget, det går att hitta väldigt bra saker på rea och det är oftast 50 % rabatt eller mer! 

Denna gång hittade jag ovanligt bra saker. Besöket resulterade i en svart figursydd kavaj och ett stålgrått satinlinne med jättefin urringning, som båda var på halva priset. :-)

Jag är medlem i ESPRIT club och jag hade med mig en rabattcheck som jag fått. Denna check gav mig 10 % rabatt på allt jag handlade och jag fick även lov att utnyttja den på reavaror!

Passade därför på att köpa ett svart nitbälte med blommigt mönster. Fina bälten hittar man sällan på rea och storlekarna som brukar finnas kvar är oftast fel. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0