TIGER of Sweden

Jag var ute och gick en tur på lördagsmorgonen för att få lite frisk luft. 

Turen resulterade i en del utgifter, men om man bestämmer sig för att ta morgonpromenaden längs Bogstadveien, som är Oslos mest exklusiva shoppinggata, då får man kanske räkna med det, speciellt nu när alla butikerna har rea.

Det blev en tur in på TIGER of Sweden butiken, sen bestämde jag mig för att det var säkrast att inte gå in i fler butiker. :-)

TIGER of Sweden är mitt favoritklädesmärke, tätt följt av Peak Performance och mitt budgetmärke ESPRIT. Ibland irriterar det mig att jag ska ha sån exklusiv smak, för det är ju inte gratis direkt.

Jag hittade i allafall en supersnygg kavaj på rea som jag bara måste prova. Sen var jag såklart fast. Tjejen som jobbade i butiken upplyste mig inte helt oväntat att det var deras mest exklusiva kavaj i ren ull som är lite glansigare än andra material. Haha, såklart!

Eftersom kavajen var på halva priset var den ett kap. Fast även om man köper märkeskläder på halva priset så kostar det ju en del, men denna gång är jag övertygad om att det var värt det!


För några år sedan köpte jag en T-shirt från TIGER på rea i Luleå. Jag tror jag betalde 100 kr för den och jag älskar den. Den är jättefin att ha under en kavaj när man bara vill klä upp sig litegrann.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte fint!!

2010-02-03 @ 16:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0