Present

Den här helgen har jag faktiskt försökt att ta det lite lugnt för en gångs skull. Jag var och tränade efter jobbet i fredags. Sen fick jag besök av en kompis jag lärde känna i Umeå. Han hade jobbat i Oslo några dagar i veckan och passade på att komma och hälsa på. Det var trevligt!

Lördagen startade med att jag följde min kompis till bussen eftersom han skulle resa hem till Sverige. Trots att det nästan var snöstorm ute gick jag en tur på stan. Målet var Efva Attlings smyckesbutik. Gick in där och tittade lite på hennes fina smycken och provade ett armband jag har spanat in.

Under lördagen hann jag också med att städa garderoben och rensa ut de kläder som jag av olika anledningar inte vill ha kvar längre. Jag har packat ner dem i en påse och ska föra de till klädinsamligen i veckan. Det är verkligen en superbra idé att ha klädinsamlingar, då kanske någon annan kan få nytta av mina gamla kläder, istället för att jag ska kasta bort dem.

Idag har jag varit och jobbat en sväng. Det blev ett arbetspass på fem timmar. Har en del saker som ska vara färdiga snart och eftersom jag inte hade några planer för dagen var det lika bra att åka och jobba.

Nu ska jag försöka att planera veckan lite, det blev inte av förra helgen... Att lämna in mina gamla kläder till insamlingen får bli veckans Göra något för andra.

Att Göra något för mig själv har jag redan fixat. Jag har fått en present av mig själv och eftersom jag inte har visat den till er så gäller den för den kommande veckan. :o)

 

Undrar vad som döljer sig i den fina lilla påsen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0