Hemsedal

På fredag bär det av till Hemsedal. Det är dags för den årliga skidturen med jobbet. Detta år är vi lite färre deltagare, inte mer än ca 90 stycken. :-)

I år ska jag bo i en stuga som rymmer 10 personer, men en plats i vår stuga är ledig. Jag har hamnat i en väldigt bra stuga, med åtta grabbar och de flesta känner jag åtminstone litegrann redan innan turen. 

Det finns risk för att det blir lite kallt i helgen. Fast väderprognosen lovar ändå ganska fint väder. Även om det blir kallt så kommer jag att trotsa kylan och vara i slalombacken. Det är väl inte värre än att man får gå in i någon av serveringarna i backen och värma sig.

Vill du läsa mer om Hemsedal Skisenter kan du göra det på följande sida www.skistar.com/hemsedal


Pistkarta från Skistars Hemsedalsida. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0