Vardagsliv

Nu har jag funderat massor i helgen. Det här med vardagsliv är nog inget för mig alltså... Jag är alltför rastlös för att leva ett vanligt svenssonliv och jobba 8-16 varje vardag, träna lite, äta, sova och hänga med vänner. Jag vill göra något mer av mitt liv. Frågan är bara vad jag ska göra...

Sedan jag kom hem från Afrika har jag chattat massor med mina nya underbara vänner som jag lärt känna. Många av dem känner precis som jag och alla är vi sjukt rastlösa just nu. Vi har verkligen haft en underbar resa full av upplevelser och minnen för livet! Problemet är att nu ska vi återgå till vardagslivet... Hur kul är det på en skala?

Förlåt Oslo men jag känner mig inte kär i dig längre... Det kanske går över om några veckor, vem vet, men om det inte gör det så måste jag göra något åt detta. Jag är så grymt sugen på att flytta till Island... Det landet är ju ett litet paradis! En dag ska det ske och jag längtar redan! :-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Så känns det väl alltid när man kommer hem efter en härlig resa med många underbara upplevelser och minnen i bagaget? Jag tycker det iallafall...men skillnaden mellan oss två är kanske att för mig så lägger det sig efter ett tag och jag känner mig lugn med att få vara hemma och umgås med nära och kära ett tag, medan du genast börjar planera nästa stora äventyr som ska ta dig vidare ut i världen? Jag är sjukt imponerad över ditt resetempo och önskar att jag nån gång ska få uppleva 1/10 av allt du hinner med. Då vore jag nöjd :) Hoppas allt är bra med dig, trots tristessen. Vi har inte setts på hundra år...så när Oslo blir för tråkigt nästa gång och du känner för en kortare och mindre dramatisk get-away...kom till Uppsala! :)

2010-08-03 @ 08:25:13
URL: http://tessides.blogg.se/
Postat av: Mattias Göteborgaren

ååå ja kunde inte sagt det bättre själv det är fortfarande lite tomt efter resan det får ja allt säga :P

2010-08-06 @ 12:52:00
URL: http://agedim915.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0