Uppdatering

Nu var det ett tag sedan jag skrev något och det beror på att det har hänt väldigt mycket den senaste tiden och jag har varit ute och flängt en massa. Så jag har egentligen massor att skriva om! :o)

Brorsan var och hälsade på för ett tag sedan. Vi åkte till Bergen för att gå på Iron Maiden konsert. Det var stort att få se dem live! Lovar att berätta mer om vår Bergentur framöver och visa lite bilder.

Jag har också varit i Stockholm i helgen och hälsat på en kompis från sommarens Afrikaäventyr. Jag var bjuden på fest på Blidö i Stockholms skärgård. :o) Det var väldigt trevligt!

I dag har jag varit på kajaksäkerhetskurs och övat mig på att välta med en kajak och ta mig upp igen. Att välta var inte svårt att få till men det är lite trixigt att ta sig upp igen. Det gick i allafall väldigt bra tycker jag och vattnet var inte alls så värst kallt. Kan väl tillägga att jag fick låna en våtdräkt, hehe...

Jag trodde att jag skulle tycka det var mer obehagligt att sitta fast upp och ner under vattnet i en kajak, men jag kände mig faktiskt rätt lugn. Bara att ta av överdraget som håller en fast och skjuta ifrån med händerna så kommer man ut och då flyter man upp till ytan.

Annars jobbar jag på som vanligt och nästa vecka åker jag mest troligt till Albanien jobbresa. Det ser jag fram emot eftersom jag har suttit på kontoret och skrivit rapporter ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0