Friday

Idag är jag trött som få och sliten efter en lite stressig jobbvecka. Dagen idag ägnades mestadels åt förberedelser inför jobbresan till Albanien på söndag. Jag blev inte klar med allt så jag tog hem en del jobb som jag ska pyssla med några timmar i morgon.

Efter jobbet mötte jag upp en gammal klasskompis från universitetet som är i Oslo över helgen. Tillsammans med en kompis till honom gick vi till Friday´s på Aker brygge för att äta middag. Till efterrätt blev det en mudslide drink. :o) Trevligt att träffa honom igen! Han är ju pitebo och såna gillar vi!

I morgon kväll ska jag hänga lite mer med grabbarna. Vi ska förmodligen gå ut någonstans.

En tjejkompis från sommarens Afrikaresa är också i Oslo i helgen så jag hoppas på att hinna träffa henne också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0