Colour your world

Överallt längs vägarna i Rwanda och Uganda var husen målade med färggranna reklambudskap. Colour your world stod det på några av husen som gjorde reklam för målarfärg.

För att göra mitt liv lite färggladare har jag nu köpt en ny turkos resväska. :o) Jag kände att det var dags att byta ut min slitna och halvt trasiga svarta väska, som dessutom är lite för liten för min sedvanliga packning.

Denna gång köpte jag en resväska från Samsonite i hopp om att kvalité ska gå före kvantitet. Nu hoppas jag att denna väska håller lite bättre än vad min billiga ICA Maxi resväska gjort.

Nu är jag redo för nya äventyr runt hela jorden! ;o)

 


Kommentarer
Postat av: Mattias Göteborgaren

Ny resväska o allt det måste ju innebära att det snart får bli en ny resa så du får prova den?=)

2010-08-06 @ 12:43:47
URL: http://agedim915.blogspot.com/
Postat av: svar

Ja det är inte alls omöjligt att planer redan smids. :-)

2010-08-06 @ 22:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0