Besök hos frisören

Jag har faktiskt varit hos frisören efter att jag kom hem från Afrika. Mitt hår var en katastrof, jag var platinablond i pannluggen och hade brunt hår under det sönderblekta överhåret.

Nu har jag fått de slitna topparna avklippta och håret är tonat i en jämn fin brun färg! Jag blev så nöjd! :-)

Har också hittat en ny kärlek! Haha, jag ler när jag skriver detta men det handlar om en hårborste. Jag skäms lite för att jag är så materialistisk nu, men den här hårborsten är helt otrolig! Den ser ut som en skoborste och har massa strån istället för de sedvanliga taggarna som hårborstar brukar ha.

Den gör mitt hår mjukt och fint samt reder ut alla tovor på nolltid utan att slita i håret. Jag fattar fortfarande inte hur det går till... Rena magin! Den kostar såklart lite mer än en vanlig hårborste men jag tycker den är värd vartenda öre.


Jag köpte också ett nytt shampo för brunt hår. Jag kände att jag måste vara snäll mot mitt hår nu efter allt jag utsatt det för.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det ska bli riktigt härligt! :) Nämen, det är ju det hotellet vi ska bo på! :) Det heter Les Maisons des Jardins? Vad tyckte du om Tunisien då? Och vad får man inte missa? :) Kram!

2010-08-03 @ 12:54:36
URL: http://lindaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0