Marocko


Igår kväll landade vi åter i Sverige efter en härlig vecka i Marocko. Jag och brorsan övernattade på Rest & Fly och tidigt i morse flög jag hem till Oslo. Efter att jag lämnat all packning hemma tog jag tåget till jobbet och jobbade några timmar.

Marocko är ett fint land! Vi hade fint väder hela veckan, men de sista dagarna var det lite mulet. Vi bodde på ett bra hotell i charterorten Agadir.

För att få se lite mer av landet gjorde vi hela familjen en dagsutflykt till Marrakech, den rosa staden. Jag och brorsan gjorde också en till dagstur till Essaouira. Förutom det har vi solat och badat, både i havet och i hotellets pool.

Jag ska berätta mer om Marocko i några kommande inlägg och visa lite bilder. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0