Samsonite resväska

Jag har köpt en ny resväska idag! En sån liten kabinväska. Min lilla kabinväska som jag köpte för 70 kr i Kina har gjort sitt och hamnat på soptippen. Så bra kvalitet var det på den. Fast jag hade inte heller några större förväntningar på den.

Denna gång bestämde jag mig för att satsa lite mer på kvalitet än förra gången. Har tittat runt i några väskbutiker som jag passerat lite då och då, för att se om de hade något intressant. Jag kom fram till att en väska av märket Samsonite nog vore en bra investering.

Idag hittade jag en söt liten kabinväska i hårdplast och lila färg! Det var den sista som fanns kvar i den färgen och den såldes med 20 % rabatt på grund av det! Jag hade tur för jag ville dessutom ha en färgglad väska som är lätt att känna igen!


Life is a journey!


Kommentarer
Postat av: Anna

Samsonite är de absolut bästa resväskorna, ett riktigt bra köp med andra ord! Fin färg och tur att det var 20% rabatt =)

2009-09-16 @ 06:56:38
URL: http://anniz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0