De Villes

Jag hade en riktigt trevlig fredagskväll med tjejerna. Vi satt på Friday´s på Aker Brygge och jag åt en god grekisk sallad med kycklingfilé. Vi satt ute hela kvällen och det var varmt och härligt ute, som värsta sommarkvällen.

Vi drack en del goda drinkar också! :-) Jag drack såklart en Strawberry Daiquiri (som är min favoritdrink) och en Mudslide, som är en drink vi drack hela tiden på Zanzibar i sommar. Den smakar som chokladmilkshake! Testade också en mojito med jordgubbar i. Den var riktigt god!

Det finns ett annat ställe här i Oslo som heter Café Sør, där man kan köpa väldigt goda blåbärs mojitos. Rekommenderas!

När tjejerna gick hem vid midnatt, mötte jag upp en svensk kille jag känner och hans vänner på rockbaren De Villes. Jag hade inte varit där förut, men det visade sig vara ett litet ställe som spelar bra rockmusik. Perfekt ställe för att sitta och dricka lite öl på och musiken är helt i min stil!


Kommentarer
Postat av: Brorsan

Fan va gött syrran!!! Du verkar ha haft en toppen helg du:) Den där rockbaren måste vi besöka nästa gång jag e på besök, puss!

2009-09-13 @ 19:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0