Klar för tur!

Lördagen började med en tur på stan. Jag var runt på några sportaffärer och hittade faktiskt skor i min storlek. Det sjuka är att det verkar vara den mista storleken som finns i det märket på damavdelningen. Jag ska ändå ha plats för ett par tjocka ullfrottésockor i och då passar de mig, men vad gör man om man har små fötter annars? 

Jag slog i allafall till och köpte mig ett par nya fjällskor från Salomon. Nu ser jag fram emot att få inviga de på min första riktiga tur!

Jag hade sån tur och hittade precis de skorna som jag ville ha, i passande storlek, på rea! De var prissänka 500 kr, så nu fick jag ett par bra fjällskor för 1000 kr, vilket är ett helt okej pris för såna skor.

Salomon 3D Fastpacke Dame
(Bild från www.intersport.no)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0