Friday´s

Kom precis hem från fredagsträningen. Det blev ett pass på Elixia efter jobbet, vilket kändes bra eftersom vi hade avdelningsmöte på jobbet och åt en massa tårta.

Hann också springa in på en sportaffär och prova de fjällskorna som jag hittade på nätet. Tyvärr hade de inte min storlek, så jag måste leta vidare. Skorna som jag provade var för stora, men de kändes ändå väldigt sköna. Ska ta en tur på stan i morgon och se om jag hittar de i rätt storlek.

Nu blir det en dusch och sen ska jag göra mig klar för att möta upp två tjejer, nede vid Aker Brygge. Vi ska ha After Work med god mat och dryck! Förmodligen går vi till Friday´s som är ett ställe jag verkligen gillar. Passar bra då det är fredag idag också.

På sin hemsida påstår Friday´s att de har Norges godaste Strawberry Daiquiri och det kan jag verkligen hålla med om! En sån blir bra som dessert ikväll! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0