Besök från Sverige

I går träffade jag en väninna efter jobbet. Vi gick och tränade tillsammans på Elixia. Körde ett pass som heter Back2Basic. Det var ett ganska tufft pass med olika stationer där vi skulle göra olika övningar. Jag var verkligen helt slut efteråt, det kändes bra!

Efter träningen var det dags för biobesök. Vi såg Ice Age 3 som jag längtat efter att se och i 3D format desssutom. Det var ganska häftigt. Gillade filmen jättemycket. Speciellt Scrat, Crash och Eddie! Ni som inte har sett filmen, gör det, så förstår ni vad jag menar!  

I helgen får jag besök av en kompis från universitetstiden i Umeå. Vi umgicks väldigt mycket när vi pluggade tillsammans, men sen har vi inte setts på mer än 1,5 år. Det är verkligen på tiden nu och jag ser fram emot besöket. Vi brukar ha väldigt kul tillsammans!

Med andra ord så blir det lite Oslo sightseeing i helgen, trevligt sällskap, god mat, massa dryck och skratt. :o) Kan nog bli bra det!

Nu ska jag röja undan lite i lägenheten och kolla vad som behöver handlas inför tacomiddagen, som är planen för i morgon.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får en riktigt trevlig helg! Själv ska jag kurera mig. Jag är så jäkla less denna förbaskade förkylning! Nu ska jag mysa ned mig i soffan under gosiga filten med en kopp te & kolla film. Kram

2009-09-04 @ 09:54:55
URL: http://anniz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0