Han er faktisk ikke interessert

I fredags var jag på bio med ett tjejgäng. Vi såg en typisk tjejfilm som på norska heter Han er faktisk ikke interessert. Konstigt att filmen heter något annat på filmaffischerna... Den engelska titeln är He's just not that into you. Kan väl tillägga att det inte var jag som valde film, men jag ville vara lite social och samtidigt ge den filmen en chans. :-)

Filmen handlar om hur tjejer misstolkar killarnas signaler och målar upp bilder som inte är sanna. Det är många kända skådespelare med och filmen är smågullig och tjejig. Vissa saker är lite kul att se och ibland så är igenkänningsfaktorn stor, men i stort så är det inte en film att se på bio enligt mig.

Det är samma manusförfattare som gjort Sex and the City och eftersom jag inte gillar varken den filmen eller serien så kanske det är naturligt att denna film inte riktigt faller mig i smaken.

Betyg på filmen: ♥♥

Han er bare ikke interessert
Bild från www.oslokino.no

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0