Semester

Nästa vecka har jag semester! Direkt efter jobbet på fredag åker jag till Arlanda för att träffa min familj. Vi ska sova en natt på Rest and Fly och på lördag morgon åker vi vidare till Jordanien. Vi reser iväg tillsammans för att fira mamma som fyller år. Destinationen är Aqaba som ligger vid Röda Havet i södra Jordanien.

Vi ska bo på ett fint fem stjärnigt hotell som ligger alldeles vid havet. Planer finns på att göra några spännande utflykter för att se den rosa världsarvslistade klippstaden Petra, bada i Döda Havet och kanske också göra en snorkeltur i Röda Havet.



Hotellets poolområde. Bilden kommer från Apollos hemsida.



Kommentarer
Postat av: Anna

Så himla härligt med en semester resa till sol och värme & trevligt att få umgås med familjen! Vilket spännande val av resmål. Själv åker jag som sagt till Sthlm på fredag förmiddag. Blir en riktig tjej helg med tre av mina socionom väninnor och vi ska bara ha skoj med party, shopping och tjejsnack. Jag längtar oerhört mkt! Hoppas du får en riktigt härlig semester vecka!! Kram Anna

2009-03-04 @ 10:13:30
URL: http://anniz.webblogg.se/
Postat av: Therese

Det ser ut som att ni kommer att få en alldeles underbar resa! Hur varmt är det där nu? Eller vänta...jag kanske inte vill veta? ;)



Om man vill skicka brev till dig...till vilken adress skickar man då? Har försökt leta adress till dig på nätet, men gett upp. Maila mig på min gmail ifall du vill ha nåt i brevlådan :)



KRAM

2009-03-04 @ 13:28:34
URL: http://tessides.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad är det här för dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag, för det är VICTORIAS FÖDELSEDAG. Hurra, hurra, hurra, hurra!!!! :) (När du läser detta får du se mig framför dig och hur jag sitter här och sjunger för dig :)



Ha en UNDERBAR semester!!

2009-03-06 @ 17:59:34
URL: http://tessides.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0