Min födelsedag

Detta år firade jag min födelsedag tillsammans med min familj på Arlanda. Jag och brorsan åt middag tillsammans på en italiensk restaurang innan mamma och pappa sedan anslöt. Vi checkade in i vårt lilla rum på Rest and Fly där vi skulle sova en natt i väntan på flyget till Jordanien.

Jag fick så fina födelsedagspresenter. En liten Miranda nalle med en tillhörande mugg, en tårtkniv, salt- och pepparströare i form av en ängel och en djävul och ett kort.

Här hemma hittade jag också ett till fint kort som jag fått av en vän i brevlådan. Tack så mycket allihop för de fina presenterna och alla grattishälsningar på sms och facebook!

Mina fina födelsedagspresenter.

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen! Ska bli spännande att höra (läsa) om din semester i Jordanien. När är det du kommer till Umeå? Tack så mkt för grattis kortet, låter spännande med en överraskning =) En liten present väntar på dig här hos mig. Ha det bra, vi hörs och ses! Kram Anna

2009-03-15 @ 21:30:08
URL: http://anniz.webblogg.se/
Postat av: svar

Tack själv för det fina grattiskortet! :-) Jag landar i Umeå kl 21:30 på torsdag kväll. Vet inte ännu vart jag ska sova och sånt, men det löser jag under veckan. Kanske får du förfrågan om någon natt? ;-)

2009-03-15 @ 21:35:08
Postat av: Anna

Vilken dag är det bröllopet? Det är tur att du känner många i Umeå så det löser sig nog alltid med vart du kan sova :) du är självklart välkommen att sova hos mig, om inte tors-sön så absolut någon natt! Du får höra av dig helt enkelt! Kram Anna

2009-03-16 @ 07:00:55
URL: http://anniz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0