Sommarklänning

Efter jobbet idag tog jag en tur på stan i Oslo. Jag hade fått en inbjudan till VIP shopping på Esprit store med en rabattcheck... Tyvärr så hittade jag inget som jag ville ha. Haha, bara för att jag hade rabatten för annars så brukar jag jämt hitta något när jag är där.

Köpte istället en vit stickad cardigan som var på halva priset på Gina Tricot. Provade också några sommarklänningar och är lite sugen på att köpa en, men jag måste fundera lite på vilken jag vill ha. I förra veckan kom jag och en kompis fram till att jag har så lite färgglada kläder, mest vita och svarta. En av klänningarna jag provade var dock ceriserosa vilket kanske är lite väl färgglatt för mig. Eller? Jag är lite orolig för att jag ska se ut som Nasse i den eftersom den är randig. :-) Annars har de lite mer vardagliga klänningar i ljusrosa och ljunglila som jag också gillar. 


Sommarklänning eller Nasseskjorta?
(Bild från Gina Tricot´s hemsida)

Kommentarer
Postat av: Therese

Klänningen är jättefin och skulle passa dig och dina färger jättebra!



Jag hoppas du tänker visa bilderna du tog hos fotografen...nåt annat vore tortyr nu när du berättat att du har tagit dom :)



KRAM

2009-03-26 @ 22:51:26
URL: http://tessides.blogg.se/
Postat av: Anna

Jätte fin klänning och du skulle passa bra i den! Kul med ett färgglatt plagg och snygg skärning bak i ryggen på klänningen. Ljusrosa och ljunglila är också fina färger som skulle passa dig bra =)Hoppas du hade skoj på karnevalen, visa gärna bilder! Ha en trevlig helg! Kram Anna

2009-03-28 @ 07:36:39
URL: http://anniz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0