Karneval

I morgon kväll har vi fest på jobbet och denna gång ska vi ha karneval! :-) Från maskinavdelningen där jag jobbar är vi sju stycken som ska gå och vi ska ha gemensamt tema och klä ut oss till vita kaniner. Hehe,  jag ser fram emot att se chefen i kaninoutfit.

Totalt är vi över 200 personer som ska på festen och det blir spännande att se vad alla klär ut sig till. Ska ta med min kamera och försöka komma ihåg att ta lite bilder. Hörde lite rykten i korridoren om att någon skulle klä ut sig till arab och en annan till ko. :-) Tror det kommer bli en riktigt trevlig kväll, sen är det aldrig fel med massor av gratis mat och dryck!

Kanske jag visar någon bild sen, vi får se... Det kan hända att de måste censureras ifall jag skulle se ut som Playboy bunny. Fast det kanske är lite olämpligt på en firmafest. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0