Fototävling

Vi har haft en fototävling på jobbet. :-) Anledningen till det var att vi skulle göra om lite i de gemensamma utrymmena på vår avdelning och hänga upp lite nya tavlor. En av cheferna bestämde då att vi skulle ha en fototävling och att de bästa bilderna skulle förstoras upp och bli canvastavlor.

Temat var såklart vattenkraft och helst med inriktning mot maskinteknik. Jag som tycker om att fotografera hade några bra bilder som jag tagit i samband med olika jobbuppdrag. Jag lämnade in dem och en av mina bilder vann! Det var en bild på en kraftverksdamm med utskovsluckor som man tappar vatten ur.

På vårt månadsmöte igår fick jag mitt pris som bestod av ett första hjälpen kit i resestorlek och en sån superlätt och snabbtorkade resehandduk i microfiber från norska Bergans. :-) Vilket bra pris! Perfekt att ha när man ska ut på tur eller på resa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0