Flygplatsshopping

På sistone har jag varit ute och rest en del och har då tillbringat en del tid på både Arlanda och Gardermoen. Ett bra sätt att fördriva tiden med är att gå runt och kolla i alla tax free butiker. Jag märkte att det bästa för min ekonomi är att jag inte får ha alltför god tid mellan flygningarna eftersom jag hittar massor av saker att shoppa.

Det jag shoppat på sistone förutom diverse alkoholhaltiga drycker är en militärgrön laptopväska, en vit T-shirt med tryck och nitar på samt choklad från Åre Chokladfabrik. Åh, jag älskar verkligen lyxig choklad!





Kommentarer
Postat av: Fanny

Grymt snygg väska!

2009-03-31 @ 22:39:02
Postat av: svar

Tack! :-)

2009-04-01 @ 20:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0