Nya skor

Jag skulle inte shoppa idag utan jag gick bara in på Sandvika Storsenter efter jobbet, men går man in på skandinaviens största shoppingvaruhus utan att shoppa något så gör man det nog bra.

Det blev två par nya skor, något som är ovanligt för mig som inte gillar att köpa skor. Nu hittade jag två par som jag verkligen tyckte om, svarta ballerinaskor från Vagabond och svarta sandaler som var riktigt sköna. Sandalerna var på halva priset så det var ett bra köp. Köpte även två par vita 3/4 leggings, en ljunglila sommarklänning, militärgröna surfingshorts och sockor.

Min ursprungliga plan var bara att jag skulle kolla på nya shorts lite snabbt och sen åka hem. Behövde ett par shorts inför min safariresa till Afrika. Nya shorts hittade jag i allafall och lite annat också.


Små skor till småa fötter


Kommentarer
Postat av: Veronica:)

Vad fina skor, vill också ha såna (den övre bilden)! :)



Kraam

2009-08-12 @ 23:52:23
URL: http://verronicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0