Pitepalt

Nu har jag hunnit jobba två dagar sedan jag kom hem från semestern. Under min vecka i Norrbotten hälsade jag på hos farmor, mormor, morfar och morbror. Jag träffade kusinerna och några vänner, åkte på familjetur till Storforsen och såg på familjeshowen Diggiloo, var på shoppingtur till både Luleå och Haparanda och var på marknad.

Så jag hade ganska fullt upp! Ändå känner jag att tiden gick väldigt fort och att det fanns mer jag skulle velat hinna med och fler personer jag skulle velat haft tid att träffa. Tyvärr så hinner man ju inte med allt på bara en vecka.

Idag blir det pitepalt till middag. :-) Såg dem när jag var och handlade med mamma och blev så sugen så jag köpte med mig lite. Har inte ätit pitepalt på flera år så det ska bli gott. 

Håller på att organisera alla foton som jag tog på Hurtigruten resan. När jag får ordning på dem ska jag välja ut några till bloggen också. Det blev en hel del bilder kan jag tala om, så det tar lite tid att gå igenom alla.

Jag är verkligen sjukt trött idag eftersom jag inte kunde sova mer än fyra timmar i natt. Förstår inte varför jag har problem att sova nu igen. Kanske har jag lite för mycket att tänka på. I morse var jag helt slut. Jag orkade inte äta frukost och jag glömde att sminka mig innan jag gick hemifrån. Hehe, kom på det när jag var utanför dörren och då orkade jag inte vända.

Nåja, förhoppningsvis kan jag nog sova lite mer i natt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du verkar ha haft en trevlig semester hemma i Norrbotten. Hoppas du kommit tillbaka till jobbet utvilad och med ny energi!

2009-07-23 @ 08:20:33
URL: http://anniz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0