Vänner

Pratade med en av mina allra bästa vänner på telefon två gånger idag och då blev jag inspirerad att göra detta inlägg. När jag flyttade till Oslo kände jag ingen här i stan. Det var ganska tufft till en början och en väldigt stor utmaning, vilket jag också var medveten om.

Jag känner mig ensam till och från men jag trivs annars väldigt bra i det stora hela. Jag har lärt mig nu att det tar tid att skaffa nya vänner och att man verkligen ska vara rädd om de man har. Att hålla kontaken med vänner som bor långt borta kan ibland vara svårt, men jag har insett att det är värt att ägna tid till det. För vänner berikar ens liv så mycket!

Good friends are like stars... You don´t always see them, but you know they are always there...


Jag älskar verkligen Miranda nallar... De är så otroligt söta och motiven är alltid kärleksfulla och gulliga. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0