Sverigetur

I helgen åker jag och hälsar på min käre bror i Borås. Ska bli riktigt kul för jag saknar honom. Dessutom fyller han år så det ska vi fira! Sen är vi också bjudna på fest hos hans kompisar. :-) Blir nog en bra helg det här! Som vanligt när jag är i Sverige på besök blir det nog också lite shopping!

Jag ska också köpa massa dekoration till en fest vi ska ha på jobbet med svenskt tema. :-) Så jag ska leta flaggor och annat blågult. Haha... Skulle vara fint om jag hittade en Tre Kronor tröja också. Det skulle jag vilja ha inför hockey VM längre fram i vår. Jag måste verkligen ta mig iväg och kolla på hockey VM någon gång... Det är en sån sak som jag alltid velat göra. Någon som vill följa? :-)

Ska också inhandla västerbottensost för jag är så sugen på att göra västerbottenspaj. Gjorde en till nyårsfirandet här i Norge och den var väldigt uppskattad! Ska lägga ut receptet jag använde senare någon gång.

En till sak jag definitivt måste köpa när jag är i Sverige är svenska lantchips... Åhh... De är mina favoriter men de finns inte i Norge... :-( Fast det kanske är bra med tanke på att min chipskonsumtion annars skulle vara betydligt större!


Se hela bildenSe hela bildenSe hela bildenSe hela bildenSe hela bildenSe hela bilden

Kommentarer
Postat av: Fanny

Alltså, är det här J:s syster? Hittade hit från ingenstans och tyckte att jag kände igen vissa fakta. Skumt! :)

2009-01-25 @ 19:43:21
Postat av: svar

Kanske det... :-) Jag har iaf en bror som heter J!

2009-01-25 @ 21:31:28
Postat av: Fanny

Gud vad sjukt! På hans födelsedag och allt. Haha.

2009-01-25 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0