Skidhelg i Hemsedal

I morgon åker jag till fjällen igen! :-) Vi blir ett gäng på 8 personer som åker till Hemsedal över helgen. Ska bli härligt med skidåkning och att dessutom få en långhelg eftersom jag tar ledigt på fredag blir fint. Så får jag också chansen att prova mina nya slalomgrejer. Ser verkligen fram emot det!


Vädret ser ut att bli ungefär som förra gången dvs ca -10 grader men nu lovar de soligt väder. Förra gången var det lite dimmigt så sikten var tidvis ganska dålig i backen och så blåste det rätt mycket. Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder denna gång. De jag har från förra resan är bara från After Skin och festen i stugan... Tänkte det kanske hade varit lite fint med åtminstone några skidbilder. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0