Reafynd

Detta gång hittade jag ovanligt mycket bra på rean. Köpte svarta skinnstövlar, en svart klänning och en brun skinnjacka. Allt var på halva priset! :-)

Gissa hur glad jag blev eftersom det var just den skinnjacka som jag har suktat efter i höst och det fanns ett exemplar kvar i min storlek. Anledningen till att jag inte köpte den tidigare är att jag tänkte vänta till våren eftersom det ändå är för kallt för att använda den på vintern. Ibland lönar det sig att vänta!


Klänningen är rak i modellen, med ett band under brösten som man knyter på ryggen och en massa fina dekorationer högst upp. Axelbanden är avtagbara så man kan variera sig lite. Nu väntar jag bara på nästa festliga tillfälle då jag kan använda den!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka kanon rea fynd!

2009-01-08 @ 08:27:13
URL: http://annahpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0