Organiserad

Ja ni läste rätt! Jag har varit organiserad idag. De som känner mig skrattar säkert nu, men faktum är att jag har köpt ett litet hemarkiv (i storlek A5) och ordnat upp en del bland alla papper som låg överallt. Som vanligt när det är ett nytt år brukar jag göra något i stil med detta och hoppas på att ordningsamheten håller i sig lite längre denna gång.... (Viket den tyvärr inte brukar göra...) Men skam den som ger sig!

Gulligt är mitt lilla arkiv och ordning och reda blev det! 



Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte fint hemarkiv! Var har du köpt det? Jag skulle nämligen också behöva köpa ett liknande och sortera/rensa bland mina papper inför det nya året. Måste i vilket fall som helst köpa nya pärmar som inte luktar äcklig rök...

2009-01-08 @ 08:24:44
URL: http://annahpettersson.blogg.se/
Postat av: svar

Jag har ju såklart köpt det i Norge... :-) Men jag kan köpa ett till dig om du vill det. :-) Ska nog till Umeå en helg i mitten av mars och då vill jag gärna träffa dig!

2009-01-08 @ 21:19:43
Postat av: Anna

Såklart att du köpt det i Norge =) Ja, om du har möjlighet så kan du väl köpa ett till mig också. Träffas hemskt gärna i mitten av mars! Får se hur långt vi kommit iordning i lgh tills dess.

2009-01-09 @ 07:59:36
URL: http://annahpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0