Ja vi elsker dette landet...

I går var jag på Skatteetaten och ansökte om ett norskt personnummer. Det jag haft hittills var bara ett tillfälligt som hade gått ut... Ooops... Det gällde bara i 6 månader ju och jag har varit här i 9 månader... Från och med nu är jag också folkbokförd i Norge, så nu börjar jag känna mig riktigt norsk. ;-)

Hittade en sån bra hemsida där man kan se världens alla flaggor. Här är länken till Världens flaggor. De har en 10 i topp lista på populäraste flaggor... Haha.... Sverige leder... Ehh, konstigt när det är en svensk sida... :-)



Tja, inte är den lika snygg som Sveriges... Eller hur? :-)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Neh, självklart är den inte lika snygg som vår! :)

2009-01-16 @ 00:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0