Kartor

Jag älskar verkligen kartor! Jag kan sitta i timmar och titta på kartor. :-) Jag har äntligen hittat en bra världsatlas på nätet! MapQuest heter den och den har riktigt bra kartor.

Det börjar bli en del länder jag varit i nu, 24 stycken. :-) Tur att jag har en sån bra karta som hjälper mig att hålla räkningen!


Hmm... Undrar vilka länder jag ska besöka i år... :-) Någon som har några tips?? Har ju satt upp som nyårsmål att jag ska resa till minst 5 länder som jag inte har varit i förut! Hittills är i allafall en resa inbokad. :-)

Att resa är att leva!
- H.C. Andersen -

Kommentarer
Postat av: Therese

Wow! 24 länder är mycket! Vart har du bokat nästa resa?



Tack för info om din mailadress...det kommer en novell någon gång under veckan ;)



KRAM

2009-01-20 @ 10:06:36
URL: http://tessides.blogg.se/
Postat av: svar

Nästa resa blir till Jordanien andra veckan i mars. :-)

2009-01-20 @ 11:25:31
Postat av: Therese

Jordanien?! Why? :)



Piff och Puff kommer från Fyrklövern. Googla namnet så kommer du till deras hemsida. Fick dom i julklapp 2007 och vet inte om dom finns kvar än.

2009-01-20 @ 16:24:56
URL: http://tessides.blogg.se/
Postat av: svar

Ja, varför inte? :-) Tycker Jordanien verkar vara ett spännande land och så vill jag så väldigt gärna se den rosa klippstaden Petra.



Jordanien har bra klimat såhär under vintern och ligger vid Röda havet där det finns massor av fina koraller och fiskar...

2009-01-20 @ 19:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0