Elixia

Idag har jag äntligen kommit igång med träningen igen! Tränar på Elixia som är ett ganska stort träningscenter, typ så nära IKSU man kan komma. :-) IKSU är ändå oslagbart! Har varit sjuk ett tag och var till läkaren förra veckan och han gav mig en veckas träningsförbud för att min kropp måste få en chans att återhämta sig för att jag skulle bli frisk. Det fungerade som tur var och nu är jag igång igen!

Tränar löpning, styrketräning, aerobics, step, core, boxing och ibland body pump på Elixia. Så det blir en del pass i veckan. :-) Sen klättrar jag också ungefär en gång i veckan tillsammans med ett gäng från jobbet. Vi har en fjällsportsgrupp som jag är med i. Gruppen ordnar en del turer och utomhusklättring också men just nu är det inomhus som gäller. Nu när jag har nya slalomgrejer blir det också en del slalomåkning framöver.

Så förutom det har jag inte så mycket fritid kvar. Men träningen är viktig eftersom jag för det mesta sitter på kontor hela arbetsdagarna.

Kommentarer
Postat av: Therese

Elixia låter som ett trevligt ställe :)

2009-01-28 @ 16:15:12
URL: http://tessides.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0