Body Shop



Nej detta är inte hela Body Shops sortiment utan bara några produkter som jag har... Hehe... Jag städade bland mina hygienartiklar och hittade allt detta... Behöver jag säga att jag gillar Body Shop? :-) Eller rättare sagt så är jag beroende av deras produkter.

Här i Norge har de väldigt ofta bra erbjudanden där olika produkter säljs billigare och då klarar jag inte av att gå förbi affären utan att köpa något. Men många av de mindre produkterna har jag faktiskt fått på köpet när jag köpt andra saker.

För övrigt är jag helt beroende av body lotion... Det är det också flera som påpekat under årens gång... :-) Jag har ungefär 10 olika sorter som jag använder samtidigt! Jag borde kanske söka hjälp. :-) Men jag skyller på att jag ärvt min pappas anlag för torr hud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0