V.I.P kväll

Igår var jag på Peak Performance V.I.P kväll där de sålde ut kläder från skidkollektionen med 40 % rabatt. Ett perfekt tillfälle för mig som älskar det klädmärket. Det var seriöst upplägg med en vakt i dörren och jag var tvungen att lämna ifrån mig min inbjudan för att få komma in.

Inne i affären var det inte helt oväntat smockat med människor... Fick lust att vända redan i dörren, men jag gav det en chans och armbågade mig framåt i butiken.

Jag hade redan innan bestämt att jag inte fick handla saker bara för att det var 40 % rabatt, utan det jag skulle köpa fick endast vara sådant som jag på förhand bestämt att jag behövde. Peak´s kläder är ju inte precis superbilliga fast det är rea. Det jag köpte var en fin rosa fleecetröja! Perfekt att ha när jag åker slalom för min skidjacka är inte så varm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0