Nalle Puh

Åh jag gillar verkligen Nalle Puh och speciellt Tiger. Han är så cool! Jag blev så glad en dag när jag hittade fina presentförpackningar med kroppsprodukter med Nalle Puh tema. Alla sakerna var på halva priset eftersom alla presentförpackningar sen innan jul nu skulle säljas ut. :-) Jag köpte två olika set och alla sakerna har doft av créme brûlée. Okej, väldigt svag doft. Synd bara att tillverkaren använt ett ton lim för att hålla sakerna på plats i förpackningen... De sitter som gjutet!



Kommentarer
Postat av: Therese

Oj, så söta!!! Förstår att du slog till...hade nog jag också gjort :)

2009-02-23 @ 22:41:33
Postat av: Therese

Testa att göra listan. Bokstaven V är kanske klurig...men det gör ju det hela desto roligare :)



KRAM

2009-02-24 @ 09:56:50
URL: http://tessides.blogg.se/
Postat av: Anna

Söta! Jag är också barnsligt förtjust i Nalle Puh =) Btw... min nya blogg är (om du inte redan märkt det) under produktion. En ny design är emellertid på gång. Ha det bäst! Kram Anna

2009-02-24 @ 21:48:26
URL: http://anniz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0