Fredagsfilm

Var och tränade efter jobbet idag. En bra fredagsrutin jag försöker hålla. :-) Nu ska jag se en film som jag hyrt och sen ska jag försöka sova i kapp all förlorad sömn från den senaste månaden. Har inte sovit bra på fyra veckor och nu börjar det kännas. I morgon ska jag ta en välförtjänt sovmorgon... Första dagen på fyra veckor som jag kan sova hur länge jag vill!

Filmen jag tänkte se heter The Rocker. En komedi om en medelålders snubbe som lever i en rockdröm typ 20 år för sent. Tänkte att det vore bra med en lättsam film så jag inte får problem med att hålla mig vaken. Jag har noterat ett underligt beteende när jag ska hyra film ibland, speciellt när jag är trött... Jag kollar hur långa filmerna är och om de är för långa så orkar jag inte hyra dem... :-)

Hoppas filmen bjuder på en massa bra musik i allafall! Det är ju liksom min musikstil. :-) Jag återkommer med betyg på den senare!

The Rocker [Blu-ray] [includes Digital Copy]
Bild från Amazon.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0