Födelsedag

Grattis min vän som fyller år idag! :-) Det var på håret men jag lyckades skicka iväg ett kort och två små presenter i tid... Surprise! Jag är nästan imponerad av mig själv...

Presenten hade Mirandatema för om jag inte minns fel så är det någon som också gillar de söta nallarna lika mycket som jag... ;-) Men det var tufft att skicka i väg den lilla nallen... Det kändes som att sända iväg sin egen son. Jag ville behålla honom... Men sen skärpte jag till mig och klistrade igen brevet. Jag har i allafall bilder på honom och jag är säker på att han kommer få det bra i sitt nya hem.



   
Oh man, I´m so cute and my jacket is so nice and warm...


Kommentarer
Postat av: Lillens nya mamma

Och det är jag som är din lyckliga vän!! Jippiee! Lillen bor med mina andra Miranda-nallar och dom tar väldigt väl hand om honom ;)

2009-02-06 @ 09:54:10
URL: http://tessides.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0